? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 6 Jun 2009

kenduri





























heee...cuti skolah dah bermula dr minggu lepas kan so byk la kenduri kawen heheheh....kemarin syikin dah nikah..huhuhu awak sangat chantek la pn ipin....ari ni kenduri umah dia..plan nak lepak lama tapi kak lili dah teriak lg pun sesak panas suma cukup kat umah ipin tu,,so aku pun balik la...dan lah snap 2 3 pic dia...pastu tunggu adik aku mai p plak umah nizam a.k.a cOmbat kat taman kerian tambahan dekat je depan taman aku,...heee mana lah nak tau..pas tu tekan p sp amik mamu terus ke gurun umah en nasir pengarah kedah..aku ingt lewat tak de lah nak jumpa ngan geng kedah..skali hahahahnampak muka zakwan @ abang gebu...heeee...makin gebu hang no..dia juru foto umah encik nasir upenya...hehhehe...pas makan balik penat dah makan nasik kenduri...dok tgok mak aku wat cenderahati untuk tetamu kitorg pun sambung wat....brenti on9..st g sambung lak..heee.esok ade knduri lag










































2 ulasan:

Sugar Land berkata...

anda mmg kuat makan ! ahahhaha

ayu_lalalalala berkata...

hehehehe